Recent Posts

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ευγενικές ....αρνήσεις

 Από την ιστοσελίδα του Κέντρου Πρόληψης Πυξίδα

Όχι, δεν θέλω να καπνίσω, ...

... ο καπνός περιέχει ένα σωρό ουσίες, καλά-καλά δεν ξέρουμε τι   είναι
... δεν θέλω να μυρίζει άσχημα η αναπνοή μου
... είναι πολύ ακριβό για την απόλαυση που σου δίνει
... έχω δει πολλούς μεγαλύτερους φίλους μου σε άθλια φυσική κατάσταση
... η καπνοβιομηχανία δημοσιεύει ακατάπαυστα παραπλανητικά στοιχεία
... νομίζω ότι είναι βλακεία
... θέλω να ελέγχω εγώ το σώμα μου
... προκαλεί καρκίνο
... απαγορεύεται να αγοράσω τσιγάρα στην ηλικία μου

Όχι δεν θέλω να πιω, ...

... κάποιοι γνωστοί μου έχουν ένα σωρό προβλήματα από το ποτό
... θέλω να ελέγχω εγώ το σώμα μου και το μυαλό μου
... γιατί θα δείχνω γελοίος
... ξέρω ανθρώπους που γίνονται πολύ επιθετικοί στην παρέα μόλις πιουν
... γίνονται πολλά ατυχήματα με μεθυσμένους


Όχι, δεν θελω να πάρω ναρκωτικά, ...

... γιατί δεν μπορείς να ελέγξεις τι θα κάνουν στον εγκέφαλό σου
... στοιχίζουν ένα σωρό λεφτά
... δεν θέλω παρτίδες με τη μαύρη αγορά, με μαφιόζους, εγκληματίες, δολοφόνους ...
... θέλω να ελέγχω εγώ το σώμα μου και το μυαλό μου
... ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι περιέχουν

Από την ιστοσελίδα του Κέντρου Πρόληψης Πυξίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου