Recent Posts

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

«Εχω 442 φίλους, αλλά είμαι μόνος μου. Τους μιλάω κάθε μέρα, αλλά κανείς τους δεν με ξέρει»

«Εχω 442 φίλους, αλλά είμαι μόνος μου. Τους μιλάω κάθε μέρα, αλλά κανείς τους δεν με ξέρει». Με αυτές τις φράσεις ξεκινά το βίντεο που έχει κάνει θραύση στο διαδίκτυο και μιλά για την απομόνωση που φέρνουν τα social media.
 Το «Look Up», όπως είναι ο τίτλος του, καλεί ουσιαστικά όσους το δουν να κάνουν ακριβώς αυτή την κίνηση. Να σηκώσουν το βλέμμα τους από υπολογιστές και smartphone μέσω των οποίων πιστεύουν ότι επικοινωνούν με τους άλλους, ενώ στην ουσία απομονώνονται.Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Γκάρι Τερκ, που το δημιούργησε, καλεί τον κόσμο να μην κάνει «like», αλλά να δείχνει την πραγματική του αγάπη στους ανθρώπους που τους ενδιαφέρουν, ενώ παρακινεί τα παιδιά να βγουν ξανά στους δρόμους για να παίξουν και να μην είναι «ζόμπι» μπροστά σε μία οθόνη. Κλείνοντας, συμβουλεύει όσους βλέπουν το βίντεο να βγουν στον έξω κόσμο, αφήνοντας πίσω τους ό,τι τους αποσπά, ώστε να ζήσουν πραγματικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου